25 Mart 2010 Perşembe

Ayıp Ediyorsun Corç

Şimdi böyle yakışıklı gibi, böyle sempatik gibi poz veriyosun ya Corç, ben çok kırılıyorum. Çünkü 1965 yılında yaşayamadım ben. Ha yaşasam da şu an yaşadığım yer olan yeşiller diyarı, şeftalisi ve kestanesiyle meşhur DÜNYANIN EN TIRIJKA YERLERİNDEN BİRİ Bursa. Yok efendim Londra'lara gitmeler, ordan Amariga'lara geçmeler falan. Olmazdı. Sen yine böyle yakışıklı gibi, sempatik gibi gezecektin.

Allahtan böyle çirkin pozlar vermişin de bi' nebze avunuyorum Corç. Şaka şaka, omzun bile yakışıklı gibi, sempatik gibi. Yok lan değil. Bronzlaşmış bi' de. Piii...

(İlk ikisi ya 1964 yılının sonlarından ya da 1965'in başlarından, tam bilemedim. Bilen varsa düzeltebilir zira muallakta kaldım. İlk Govboy Corç, Rubber Soul albümünün içindeki resimlerde yer alan Govboy haline benzemekte. Muallak Vol. 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder