8 Mayıs 2010 Cumartesi

Empiüç Pileyır

Konuyla Alakası Olmayan Soylu Bir İngiliz Tikisi

Şu yaşıma geldim, İngiliz aksanlı İngilizce konuşmaya çalışıyorum, LYS dil sınavından tulum çekmenin hayaliyle yaşıyorum ama halen EMPİÜÇ PİLEYIR diyesim geliyor.

Kursta sidili midili kitaplardan veriyolardı, herkes seçti-beğendi-aldı. Sırf "enee britiş inglişmişmiş buuuu!1!!" diye gittim The Day of the Jackal'ı aldım. Sonra The Talented Mr. Ripley'i gördüm "BENİM OLACAHSIN!" dedim, kitabı inceleyen adamın elinden kaptım. Neyse işte oturduk, ders başlamış falan, anam bi baktım Teacher Man var kadının elinde! Zırtlan gibi koştum, gittim zerre ilgimi çekmeyen The Day of the Jackal'ı kakalamaya başladım. Dedemden çok sevdiğim Frank McCourt'u kötülemeye başladım, "bu kitap var ya bu kitap! o kitabın allah belasını versin bee!" dedim. Hızımı alamadım "bu firenk var yaa şerrefsizin tekidir!". Elimdeki kitabı gösterip "bak bu dıdeyovdocekıl çok yahşi kitaptır bence her eve lazım vallahi" dedim. Ama yediremedim. Dedim "ben bu kitabı takas etmek istiyorum". Dedi "ahahaha tatlım tabi okuduktan sonra değişiriz". Sevindim, Firenk amcama son bi kez baktım. Aysti'mi yudumlaya yudumlaya güldüm.

Bu arada empiüç pileyırım şarj oluyodur umarım. O kadar şarkı attım. Castin Timbırleyk, Leydi Gaga falan bile var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder