4 Ekim 2009 Pazar

Uyarı: Bu Bir "sewimmlikedii:)))" Yazısı Değildir


...ve asla olmayacak! Asla!

Belki olur bak şimdi kesin kesin konuşmayayım. Evlenirim belki bi gün, çocuğum falan olur, kafayı yerim, koyarım o zaman. Benim özelim sonuçta.

Dün gece evime giderken, çünkü bana ait olmasa da bir evim vardır, o eve giderken yolda bir kedi gördüm. Sanki. "Mein Führer!" diye basmışım çığlığı. "Aman gomtanım, aman Adi'm aman Hitler'im" dedim "Nolmuş sana?!". Dedi "Bana öyle iyelik ekleriyle konuşma ağzını burnunu kırarım. Nerden führerinim lan ben senin. Almanlık müessesini kirletme!" dedi. Dedim "Bak lan doğru düzgün konuş, annen hariç de!". "Peki" dedi "Çirkinleşmenin lüzumu yok". Dedim "Peki o zaman. Bana bir poz versene, aile dostlarıma gösteririm". Kırmadı beni sağolsun.
Geçen yıllar boynunu bükmüş tabii. Boynu kopasıca. ("yoksa duygu yeniden mi halkın damarına basacak, onları ayağa kaldırıp, kündeye getirecek siyasi hicivler kullanacak?"HAYIR... sonuçta yerim belli yurdum belli, öğrenciyiz yani :m)

1 yorum: