3 Nisan 2010 Cumartesi

Hasta Gibi

Öksürükten başka bir belirtisi yokken birden oldu. Yaşamıma devam etmem için ihtiyaç duyduğum 3 şey: Mendil, Bepanthen, çay. Hapşuruyorum. Hapşırıyorum. Hangisi doğru yazımı onu da bilmiyorum gerçi.
Benim bir burnum var. İki gözüm bir ağzım falan da var ama onlar bugünün konusu değil. O bahsettiğim burun, evet işte o burun, gün geçtikçe büyüyor. Kızarıyor. Acıyor. Noel Baba'nın geyikleri gibi oldum. Noel Baba'nın geyikleri nasıldır bilmiyorum gerçi, filmlerde hep olur ya, öyle işte. Bana ne elin süt kurabiye yiyen moruğundan. Ayrıca ne biçim adam o. Yaşını başını al, evlere gir sonra da süt iç, kurabiye ye. Manyak mısın lan sen?
Aslında konum bu da değildi.
Dün çok süpersonik şeyler yazarım diye girip, hata mesajı almıştım. "Yazma lan buraya" demişti blogger. Kırılmıştım. Üzülmüştüm. Şimdi de ne yazacağımı unuttum.
Şekersiz adaçayı içiyorum. Bu da bir gelişme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder