3 Nisan 2010 Cumartesi

Matematik Adına

Tipikus Ösesemus Birincitus (aka "düzenli çalışmama borçluyum")

Evet, yanlış duymadınız.
Matematik adına,
hiçbir şey bilmiyorum.
Bugün yazımı Yılmaz Özdil kafasında
yazacağım.
Şaka lan şaka.
Yazmayacağım.
Yani yazıyı yazıcam da
Yılmazöz Dil tadında değil.

Demin ÖSS sorularına bakıyordum. Mutluluğu yakında arayan bir insan olduğum için 2009 ÖSS matematik sorularına baktım. Totalde 3 soruyu doğru yanıtladım. Onlar da ilk 5 soru arasında, keklik gibi duruyor. Şimdi böyle "ben çok akılsızım" ayağına yatıp akıllığının kralını yapacağımı zannediyorsanız, gerçekten yanılıyorsunuz. Çok büyük kerizlik yapıyorsunuz. İki tane daha çözmeye yeltendim ama kareköklü "şey"lerle nasıl işlem yapılacağını unuttuğum için yattı. İkisi sorudan biri olan harfli marfli soruyu ise mantığımla çözmeye çalıştım ama mantığım pek bir işe yaramadığı için sonuç hüsran oldu.
2008 OKS'sinde sanırım ya 4 ya da 5 net çıkarmıştım matematikten. Zaten 11 soru yapmıştım. 2012 YGS'si mi olacak artık ne olacaksa, orda da böyle bir performans bekliyorum. Ama bak fenden 14 net mi ne çıkarmıştım hacı, iyiydi bence. Millet leblebi gibi 400lerde sürterken 342 almak hafif koymuştu aile fertlerime. Uzaktan bakınca Galatasaray Lisesi'ne gidecek çocuk görüntüsü vermiştim sanırım. Ama sadece fitbol takımı olarak Galatarasaray'la uzaktan ilgim ve yakından alakam olduğunu sezememişler muhakkak.
Ha gerçi sanki çalıştım da böyle yeriniyorum, yakınıyorum. Çalışsam da aklım almayacağı için realitenin sınırlarını da zorlamak istemiyorum. Akranlarım gelecek üzerine birtakım kağıtlar adına işlem yaparken ben gelmiş şekersiz adaçayı içiyorum.

Peki ya
Mutlu muyum?
Ne bileyim lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder