10 Şubat 2010 Çarşamba

Bir Hayatın Anatomisi veya Pörcüşlenme



Çağımızın iki büyük hastalığı...

Şakalanşaka.

Ne ciciği.

Bugün başım çok ağrıyarak kalktım. Eğer gece kalkıp hayatımın ilacı Majezik'i içebilseydim her şey daha güzel olurdu. Ama üşengeç bir sığır olduğumdan yapamadım. Hani sevgili aile doktorumuz House'un Vicodin bağımlılığı var ya. O gerçi havalı gibi bi' şey, böyle silindir kutusundan tak almalar ağzına atmalar falan. Ben House olamazmışım mesela.

-Kızın beynin nörünonun içinde ciciklenmeler başlamış bu da pörcüşlenmeye sebep oluyor... Ne yapabiliriz?
+Hımmm *hap al ağza at* beyin memelografisini çekin!

İşte o "Hımmm"dan sonra pet şişeden su içip, kafayı geriye atıp boğazdan geçmesini beklersen adamlar ne memelografi çeker ne de seni dinler. Ama o ağza hap atmanın ince bi' esprisi var.

Bi' de şey olayı var, di mi, "Sex, Drugs & Rock'n Roll". Şimdi bunu benim hayatıma uygulayalım. Öncelikle ilkine hiç girmiyorum bile. Bu yüzden "Sleeping, Majezik & Radyo Fenomen" diyorum. Bir hayatın anatomisini okudunuz. İyi günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder