1 Şubat 2010 Pazartesi

Televizyonsuz ve İnternetsiz Bir Gün


Bol DVD'li ve bol sinir harpli bir gün oldu doğrusu. Olayın sebebini kavrayamamıştım sabah. Sonra kursa gitmek için evden çıktım ve yerde birtakım sayıların ve çizgilerin olduğunu gördüm. Bu da yetmiyormuş gibi özensizce ve sprey boyayla yapılmıştı. Sprey boyayla yazılmış yazılardan gerçekten çok korkarım. Resmen aklım çıkar. Burdan birkaç sokak aşağıda bir apartmanın duvarında, boydan boya, kırmızı sprey boyayla "KAHROLSUN AMERİKAN EMPERLA" yazıyordu. Belli ki iyi niyetli bir yoldaştı. Ancak ya yanlış yazdığını fark etti ya da yazmak için yerinin bittiğini... Öyle kalakalmış yazı. Emperla. Doğmamış ve sanırım doğmayacak olan kızımın adı olacak bu.
Her neyse, ben o yazılara bakadurayım kurs binasına girdim. Bir 3 saat sonra çıktım. her girişin bir çıkışı var elbette. Ev istikametine doğru ilerlerken yerlerde o çizgi ve şekiller boyunca açılmış upuzun çukurlar olduğunu gördüm. Dünyanın merkezine seyahat gibi. Birtakım adamlar içlerine borular, kablolar sarkıtmış, birkaç makine de kazıya devam ediyordu. Meğersem bu yüzden kesikmiş internet de kablo tivi de. Ya sevgili dostlarım, yazarken aklıma geldi de, aslında hiç de umrunuzda olmayan çok gereksiz ve çok bokumtrak yazıyormuşum ben. Şimdi fark ettim. Keşke biriniz çıkıp deseymiş "Yahu tamam güzel kardeşim ama bana ne bundan!" diye. Böyle saçma saçma "yok kazı vardı yok çok korktum yok amerika" falan diye sayıklamazdım. Aman. Neyse.
Bu boşluk içinde Help! adlı o çok güzel filmi seyrettim. The Beatles oynuyor, bir de birçok İngiliz tanımadığım oyuncular falan. Komik. Güzel. Zaten önceden de 73 kere seyretmişimdir. Replikler aklımda. Artık sıkıldığım bir anda kafamdan bu filmi izleyebilirim. Ezbere.
Ayrıca babamın dandik 3 ekran (evet 32 falan değil, 3 bildiğin. Milimetrik ekranı var) televizyonuna anten takılmıştı ve siyah beyaz da olsa izlenebilir hale gelmişti. Star Wars'un ikinci filmini seyrettim. Lucas'a göre ikinci tabi, tarihsel olarak değil. Şunu söyleyeyim ki siyah-beyaz Star Wars bir boka benzemiyormuş. Obi Wan'ı Anakin'i ağzıyla droid tutsa seyredilmez. Öyle bir azap yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder