27 Şubat 2010 Cumartesi

Hoppidubidubi

İlk duyduğum ve dinlediğim Paul McCartney şarkısı "Hope Of Deliverance".

İnternetim yoktu 11-12 yaşlarındayken. Babamın arkadaşının bir internet kafesi vardı. Arka camı eski kiliseye bakan. Yazın giderdim hep babamla. Pek de internet sitesi bilmediğim için, o tek bildiğim siteye girerdim. Hope Of Deliverance ve Ebony and Ivory vardı. Ebony and Ivory'yi pek sevmemiştim açıkçası. Şu an seviyorum gerçi Ama eğer 12 yaşındaysanız pek bir seçme şansınız yok. George Harrison'ın ise What Is Life'ı ve My Sweet Lord'u vardı. What Is Life favorimdi. Her gün gidip Heri Potır haberleri okuyordum ve bunları dinliyordum.
Çoğunuz denyo bir çocukluk geçirdiğimi düşünebilir. Haklısınız da sevgili dostlarım. Ama eğer şu şarkı hayatıma girmişse ben ona denyo demem aga. Biraz keriz. Ama pek denyo değil.

böyle dinletisi de var

1 yorum:

  1. Söylemesi-çalması çok zevkli bir şarkı yaa:D
    Hiçte denyo bir çocukluk geçirmemişsin :)

    YanıtlaSil